9/9
Πολιτική Επιστροφών/Ακυρώσεων:
 
 
Κύριος γνώμονας της εταιρείας "Anavatis" είναι η ικανοποίηση του πελάτη για την κάθε του επιλογή, με την σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση από την πλευρά μας. Γι' αυτόν τον λόγο διατηρούμε ένα διαρκώς ενημερωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα με εξαιρετικά φιλική πολιτική επιστροφών/ακυρώσεων. Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία ακύρωσης ή επιστροφής θα πρέπει να γίνεται γραπτώς για την αποφυγή μελλοντικών προβλημάτων.
 
 
Κανόνες Ακυρώσεων:
Από την στιγμή που θα γίνει η ολοκλήρωση και η πληρωμή της παραγγελίας, υπάρχει άμεση επικοινωνία μας με τον αγοραστή για την εξέλιξη της παραγγελίας του.
  • Σε περίπτωση που ο αγοραστής προχωρήσει στην παραγγελία ενός προϊόντος του οποίου ο χρόνος αποστολής θα είναι μεγαλύτερος από τον προβλεπόμενο για κάποιο λόγο, γίνεται άμεση ενημέρωση από το τμήμα παραγγελιών για την ακριβής αναμονή της παραγγελίας. Αν ο αγοραστής δεν θέλει να αναμένει αυτό το χρονικό διάστημα, γίνεται άμεση επιστροφή χρημάτων και ακύρωση της παραγγελίας.
  • Σε περίπτωση που ο αγοραστής προχωρήσει στην παραγγελία ενός προϊόντος το οποίο είναι εκτός αποθέματος για κάποιο λόγο, κατόπιν ενημέρωσης από το τμήμα παραγγελιών γίνεται άμεση επιστροφή χρημάτων και ακύρωση της παραγγελίας.

 

Κανόνες Επιστροφών:
  • Η ενημέρωση και επιστροφή μιας παραγγελίας θα πρέπει να γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της αντίστοιχης απόδειξης ή τιμολογίου.
  • Ο αγοραστής υποχρεούται να έχει μιλήσει με το τμήμα παραγγελιών για να επιβεβαιωθεί η επιστροφή του προϊόντος.
  • Η επιστροφές θα πρέπει πρέπει να γίνονται μέσω ΕΛΤΑ Courier όπως και έγινε η αποστολή τους.
  • Τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να διαθέτουν όλες τις ετικέτες, αυτοκόλλητα και ζελατίνες που διέθεταν πριν την αποστολή.
  • Εντός του δέματος θα πρέπει να υπάρχει η απόδειξη αγοράς.
  • Τα δέματα θα πρέπει να αποστέλλονται στην εξής διεύθυνση:
    • ΑΝΑΒΑΤΗΣ, ΜΑΒΙΛΗ 16, ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΚ 54630, ΤΗΛ 2310534655
  • Σε περίπτωση αποστολής λάθους προϊόντος γίνεται επιστροφή του προϊόντος από τον αγοραστή με χρέωση δική μας και επιστροφή χρημάτων εφόσον ο αγοραστής δεν επιθυμεί την αντικατάσταση του προϊόντος ή την δημιουργία πιστωτικού. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν εμάς.
  • Σε περίπτωση επιθυμίας του αγοραστή για επιστροφή προϊόντος λόγω αλλαγής μεγέθους, χρώματος τα έξοδα επιστροφής και τα έξοδα της δεύτερης αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή παρόλο που μπορεί να υπήρχαν "Δωρεάν μεταφορικά" στην πρώτη αποστολή.

 

Επιστροφές Χρημάτων:

  • Επιστροφή χρημάτων γίνεται για τους παραπάνω λόγους και έπειτα από γραπτή συννενόηση με τον αγοραστή.
  • Για την επιστροφή θα πρέπει να έχει γίνει παραλαβή του προϊόντος και έλεγχος του. Αν δεν πληρεί τα κριτήρια επιστροφής και κατάστασης του προϊόντος υπάρχει πιθανότητα το τμήμα επιστροφών να αρνηθεί την επιστροφή των χρημάτων.
  • Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται από το λογαριασμό πίστωσης των χρημάτων στον λογαριασμό κατάθεσης του αγοραστή.
  • Όσο αναφορά το φυσικό κατάστημα δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων αλλά αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο προϊόν ή δημιουργία πιστωτικού.